Jabra

Jabra

YOU’RE ON

Headsets voor kantoren

Jabra’s aanbod van bedrade en draadloze kantoorheadsets bieden uw bedrijf verschillende mogelijkheden om de productiviteit en tevredenheid van uw werknemers te vergroten.

De bedrade headsets bieden bureaugebonden werknemers comfort en een meer ergonomische manier van werken. Onze draadloze headsets geven uw werknemers meer bewegingsvrijheid, zodat uw werknemers niet constant in dezelfde houding hoeven te werken.

Met draadloze headsets worden minder gesprekken gemist en gaat de productiviteit omhoog, aangezien uw werknemers de vrijheid hebben om te multitasken tijdens conferentiegesprekken.

Jabra headsets bieden ook een professionelere gesprekskwaliteit voor uw klanten, want zij kunnen genieten van uitstekende geluidskwaliteit en verminderd achtergrondgeluid. De headset is het geheim achter minder misverstanden en heldere communicatie.

Professionele producten

Jabra levert professionele headsets zowel wired als wireless en koppelbaar aan PC, smartphone of telefoonsysteem.

Jabra’s lijn professionele headsets en audio-oplossingen voldoen aan de telefonie-eisen die u stelt aan een moderne werkomgeving. Uw mobiele werknemers profiteren van onze draadloze headset-series, die zij aan kunnen sluiten op hun PC of mobiele telefoon, en waarmee ze ook onderweg altijd bereikbaar zijn.

Wij adviseren de juiste headsets die getest zijn met onze innovaphone telefoons.

Internetgesprekken – VoIP

Steeds meer bedrijven maken de overstap naar Unified Communications. En hoewel er vaak veel nadruk wordt gelegd op het kiezen van de juiste UC-oplossing, wordt er pas achteraf nagedacht over de geluidscomponent.

Het is echter een feit dat de headset bepalend is voor de ervaring van de gebruiker met het UC-systeem. Als de headset oncomfortabel zit, de geluidskwaliteit laag is of hij niet gebruiksvriendelijk is, zullen gebruikers zich niet snel aanpassen.

Jabra biedt een breed scala aan UC-headsets die plug-en-play zijn met meeste toonaangevende UC-systemen. Wij bieden een volledige selectie audio-eindpunten die geoptimaliseerd zijn voor gebruik met Microsoft Lync en innovaphone.

Deze IP-headsets bieden een superieure geluidskwaliteit dankzij geluidsonderdrukking en digital signal processing. Gebruikers genieten van comfortabele headsets met verschillende draagstijlen, die eenvoudig te gebruiken en naadloos te integreren zijn met hun telefoonsystemen.

Unified Communications

Unified Communications (UC) brengt vaste telefoons, mobiele telefoons, video-conferencing, e-mail en softphones samen en integreert ze in één enkele toepassing. Het resultaat is productievere werknemers en soepeler verlopende interacties.

Jabra is partnerschappen aangegaan met belangrijke spelers op de UC-markt en heeft een volledig aanbod aan UC-geoptimaliseerde oplossingen ontwikkeld voor een snelle en eenvoudige UC-implementatie en betere nettoresultaten.

Profiteer van een superieure geluidservaring. Altijd perfecte geluidskwaliteit met innovatieve noise canceling technologieën, exceptionle speaker kwaliteit en verbeterde kwaliteit van inkomende oproepen op specifieke modellen.

Mobiele werker

Vergroot de productiviteit en motivatie van uw mobiele werknemers
Mobiele werknemers vragen om meer flexibiliteit, meer computers en mobiele producten die geschikt zijn voor zowel werk als persoonlijk gebruik.

Vergroot de productiviteit en motivatie van uw mobiele werknemers
Biedt uw eindgebruikers handsfree audio-oplossingen waarmee ze naadloos kunnen schakelen tussen werk en privé – ongeacht waar ze zijn of wat ze gebruiken – en profiteer maximaal van uw IT-oplossingen.

Headsets voor contact centers

Er is geen intensere omgeving voor headsets dan contact centers. De duizenden telefoongesprekken en de ontelbare gebruiksuren vragen het uiterste van uw headsets.

Jabra biedt een serie bedrade endraadloze headsets die specifiek ontworpen zijn voor callcenter-omgevingen.

Ze zijn gebouwd van duurzame materialen en ontworpen voor de veeleisende gebruiker. Al de callcenter-headsets zijn beschikbaar in zowel mono- als duo-uitvoeringen, en zijn voorzien van de nieuwste noise canceling technologie.

Hoe rumoerig uw callcenter ook is, uw klanten kunnen altijd genieten van duidelijk verstaanbare gesprekken.

Send this to friend