Smart IT Services

Smart IT Services

Wij nemen de zorgen van uw IT over

Onze Smart IT Services zijn het hart van onze B2B dienstverlening.
Via cloud managed dashboards monitoren we niet enkel uw infrastructuur, firewalls, switchen, access points maar ook servers, PC’s en notebooks, mobiele devices zoals smartphones en tablets.

Door gebruik te maken van de laatste cloud based technologie slagen we er in om per helpdeskmedewerker een hoger aantal werkposten te beheren, waardoor de prijs voor de klant voordeliger is.

De kost van IT is niet enkel de aanschafprijs, maar vooral de ‘cost of ownership’: support en vooral de kosten van supportpersoneel vormen daar het grootste deel van.

Volgens de meeste studies is er één full time ICT medewerker nodig per 50 à 150 werkposten.  Omgerekend per gebruiker betekent dit dat per maand per gebruiker tussen 1 en de 3 supporturen nodig zijn.  De meeste KMO’s hebben geen eigen IT afdeling. Hierdoor wordt soms veel tijd verspild omdat b.v. de zaakvoerder zelf IT taken op zich neemt. Met de komst van tablets en smartphones verhoogt het aantal devices en ook de beheers problematiek.

Door onze proactieve aanpak en performante tools kunnen we de gemiddelde nodige support terugbrengen tot 10-20 minuten per werkpost per maand.

 

Voor het beheer van uw IT park bundelen we in onze Smart IT Services 3 onderdelen:

  1. smart managed services
  2. Smart Managed Services
  1. smart managed infrastructur
  2. Smart Managed Infrastructure
  1. smart helpdesk
  2. Smart Helpdesk

Smart Managed Services

Smart Managed Infrastructure

Smart Helpdesk

Op een proactieve wijze monitoren we servers, werkposten, notebooks en zelfs tablets en smartphones. We checken de updates, de patches en houden de antimalware up to date. We tracen uw smartphone en kunnen deze indien nodig van op afstand vergrendelen. We bezorgen op uw vraag een volledige inventaris van uw netwerk.

Lees verder >>

Hiermee gaan we nog een stapje verder en kunnen we routers, firewalls, switchen en wireless acccess points van op afstand beheren en managen. U kan bijvoorbeeld bepalen wie en wanneer op internet mag, welke applicaties of websites deze mag raadplegen en welke bandbreedte hiervoor beschikbaar gesteld mag worden.

Lees verder >>

Via ons creditsysteem bent u zeker van een snelle responstijd van onze servicemedewerkers. Onze gecertifieerde medewerkers doen het nodige preventieve onderhoud. Bij problemen worden deze remote opgelost of een servicemedewerker komt ter plaatse. Bij een disaster krijgt u een prioritaire behandeling.  In ons helpdesksysteem worden alle interventies gelogd en u krijgt hiervan telkens een rapport.

Send this to friend