Digital Signage

Digital Signage

Het nieuwe prikbord

Wat is Digital Signage of narrowcasting?

Digital Signage of narrowcasting is de beste manier om uw doelgroep met actuele boodschappen te confronteren op specifieke plekken en op geselecteerde momenten.

De term narrowcasting is het tegengestelde van het Engelse broadcasting. Gaat het er bij broadcasting om vanuit een zender een groot aantal ontvangers tegelijkertijd met een generieke boodschap te bereiken, bij narrowcas-ting draait het er om de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep over te brengen.

Het visualiseren van uw actuele boodschappen en deze via beeldschermen (meestal LCD- of plasma schermen) communiceren zorgt voor een beter bereik van uw doelgroep.

Waarom Digital Signage?

  • Dynamischer dan een affiche, trekt aandacht en werkt als “wachttijd-verzachter”
  • Aantrekkelijk en professioneel communiceren in uw eigen huisstijl
  • Marketing ondersteunend en imago-versterkend
  • Geschikt voor alle mogelijke content: tekst, afbeeldingen, bewegende beelden, geluid, koppeling met databases
  • Op sommige plaatsen is het entertainment, op andere plaatsen is het informatief
  • De informatie is live aanpasbaar
  • Interactiviteit is mogelijk vb. via touchscreens
  • Tijd- en kostenbesparend: informatie wordt éénmaal ingepland en ver-spreidt zich dan automatisch naar het juiste beeldscherm en op het juis-te tijdstip
  • Informatie verspreiden binnen één locatie of naar meerdere
  • Eenvoudige integratie in uw netwerk, zeer gebruiksvriendelijke interface

Digital Signage kent vele toepassingen, waaronder:

Smart IT Services helpt u bij de keuze van het juiste systeem voor uw toepassing.

Send this to friend